maja 23, 2019

"Niepokorna Królowa" autorstwa Meghan March drugiej części Trylogia Mount

Tytuł: Niepokorna Królowa
oryginalny tytuł: Defiant Queen
seria: Trylogia Mount
author: Meghan March
data premiery: 15 maj 2019
data premiery zagranicznej: 14 listopad 2017
wydawnictwo EditioRed

zarys fabuły (tłum. własnego autorstwa)
Jestem jego rozrywką, zabawką, zapłatą za rodzinny dług. Cały czas powtarzam sobie jak bardzo go nienawidzę ale gdy tylko wchodzi do pokoju, gdy tylko jest blisko moje ciało mnie zdradza. Jak mogę się go bać i pragnąć zarazem? Ostrzegano mnie, że namiesza mi w głowie. Umysł stoczy nierówną walkę z ciałem. Ale nie sądziłam że do tego stopnia! Powinnam była to przewidzieć. On nie trzyma się żadnych zasad ani reguł.... Ale nie poddam się, nie okażę słabości. Mimo że Mount posiadł moje ciało na końcu tej transakcji moje serce i dusza pozostaną nietknięte.
Jednak to co nadciąga jest nieuniknione...




Druga część jednej z moich ulubionych trylogii, autorstwa Meghan March, która bardzo szybko stała się bestsellerem w wielu krajach. Jestem niezmiernie szczęśliwa i zaszczycona, że mój blog mógł objąć swój pierwszy Patronat Medialny własnie nad tą trylogią, a moje malutkie logo może zdobić tą piękną okładkę


"Okazuje się że Wszystko co wydarzyło i wydarzy się w moim życiu ma jedno imię Mount" 



Zakończenie pierwszej części Trylogii, zbiło mnie totalnie z pantałyku. Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam. Jak to możliwe, żeby przeżyć coś takiego.......... tak się pomylić. Ta książka, miesza w głowie nie tylko bohaterce książki, ale czytelnikowi również.
Ok uff... ochłońmy trochę po tym zaskakującym początku. 
Pytanie jest co dalej?

Co zrobi bohaterka z wiedzą, jaka właśnie ukazała się jej oczom. Jak dalej żyć ze świadomością, że jej dotychczasowe życie, to była jedna wielka pomyłka... farsa...że tyle osób bawiło się jej życiem niczym marionetką w teatrze.
Keira musi na nowo odnaleźć się w swoim życiu. Stała się własnością Mount'a. On, potężny magnat mrocznego świata Nowego Orleanu, zawładnął jej życiem i ciałem całkowicie. Ale jako kobieta do tej pory niezależna i silna, nie daje się do końca "owinąć łańcuchami". Jej umysł i dusza pozostają wolne. Potrafi postawić się i znaleźć sposób na bezwzględnego Mount'a. Pozwala sobie na zachowania, na które nikt by się nie odważył. To igranie z ogniem zaskakuje jego samego, a jeszcze bardziej fakt, że Ona jest jedyną osobą, której On na to pozwala, co przyprawia go o dziwne uczucia, których nawet nie potrafi nazwać. Ich relacja mimo, że bardzo złożona, od samego początku bardzo mi się podobała. Jestem optymistką i romantyczką, więc zawsze mam nadzieję na miłość pomiędzy bohaterami, choć tutaj sytuacja wydaje się od początku beznadziejna. Przez to cały czas w wątku uczuciowym jechałam na przysłowiowym rollercosterz'e.

 
 Meghan March słynie z twórczych i gorących scen w swoich książkach, więc możecie liczyć na nie w Niepokornej Królowej, jednak nie są one w nadmiernej ilości i oceniłabym je jako "niesztampowe"
W tej części Trylogii dowiadujemy się trochę więcej o samym głównym bohaterze, jego pochodzeniu, dzieciństwie i tym jak znalazł się w miejscu w którym jest teraz. 
Musze tutaj również zaznaczyć "grę" bohaterów drugoplanowych. Jedni są z nami od początku, tajemniczy i czasem przerażający, jednak zyskali moja sympatię. Mam tu na myśli np. ochroniarza czy też strażnika Keiry. Inni pojawiają się w jej trakcie i nie dają już o sobie zapomnieć, ubarwiając całą historię. 
Czy druga część zaskoczy Was tak samo jak pierwsza? Co jeszcze musi się wydarzyć, aby Keira odzyskała wolność? Czy ją odzyska? 
Zapraszam do lektury i polecam wam gorąco tą mroczno/romantyczną historię


Dziękuję wydawnictwu Editio za egzemplarz recenzencki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger