kwietnia 15, 2018

Zapowiedź książki " Worth The Risk" autorstwa Kristy Bromberg, ostatniej z serii "Everyday Hero - standalone"

Najnowsze wieści od autorki K. Bromberg.
Zdradziła nam nareszcie kiedy ukaże się jej najnowsza książka, a zarazem trzecia część z serii "Everyday Hero- standalone".
Autorka zmieniła jednak tytuł książki, która miała się pierwotnie nazywać " Cocpit" na " Worth the Risk".
Możemy już również podziwiać jej okładkę - ach czyż nie jest piękna?!
Premiera zagraniczna już 15 maja, a cała seria doczeka się polskiej premiery już po koniec tego roku.

Dla przypomnienia dwie poprzednie części noszą nazwy "Cuffed" oraz "Combust" o których możecie przeczytać na mojej grupie na FB (link do grupy znajdziecie w zakładce KONTAKT/O MNIE)
😍
Poniżej znajdziecie mały teaser'ek do książki (tłumaczenie własnego autorstwa)

Nawaliłam w pracy i to bardzo. Aby odzyskać zaufanie mojego szefa, obiecałam mu, że uratuję nasz Magazyn. Jeżeli uda mi się zwiększyć jego czytelnictwo online, dostanę pracę moich marzeń.
Taaaa. Ten konkurs, którego reklamy możecie oglądać praktycznie wszędzie, to mój pomysł o nazwie " Przystojny tatuś".
Nie przewidziałam jednak " wybojów" na tej drodze i pojawienia się akurat tego jednego niespodziewanego zawodnika. Grayson Malone - witaj Pani skomplikowany i seksowny jak diabli.
Tak się składa, że znamy, albo raczej znaliśmy się. Kiedyś złamałam mu serce i odeszłam. Nadal nie jestem zainteresowana związkiem, a tym bardziej związkiem z samotnym ojcem niosącym bagaż doświadczeń wraz z dzieckiem na plecach. Nawet jeśli ma wyrzeźbione absy i powalający uśmiech, od którego miękną mi kolana.
Kłamię - wpadłam w jego sidła, w ich sidła i zwariowane życie jakie wiodą.
Ba nie tylko ja.
Czuję, że i on ukradkiem spogląda w moją stronę. Czuję, że mury, które stworzyliśmy zaczynają się kruszyć. Zaczynam dostrzegać piękno w tym ich szalonym życiu.
I kiedy po 6 miesiącach ten konkurs dobiega końca musimy zdecydować czy ten miniony czas to było tylko świetna zabawa czy początek czegoś poważnego.
Czy gra uczuć będzie warta ryzyka?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger