września 10, 2018

"Faking It" zapowiedź najnowszej książki autorstwa Kristy Bromberg




tytuł: Faking It
data premiery zagranicznej: 08 stycznia 2019

Choć do zagranicznej premiery najnowszej książki 
mojej ulubionej i bestsellerowej autorki 
Kristy Bromberg
pozostało jeszcze kilka miesięcy, to już wczoraj 
premierę miała jej okładka.

Cover Designer: Helen Williams
Photographer: Alexis Salgues
Model: Jeremy Baudoin

To kolejny świetnie zapowiadający się, jednotomowy współczesny romans. 
Jesteście ciekawi co tym razem przygotowała dla nas Kristy Bromberg?
Mam dla Was mały zarys fabuły.

Zane Philips wziął mnie za kogoś innego - opiekuna swojego psa. Nie powinno mnie to dziwić. Zważywszy na jego mega drogi garnitur, jest na pewno przyzwyczajony, że otaczający go ludzie w głównej mierze są po to, aby mu służyć. 
Pozytywna strona tej sytuacji? Szybko uświadomiłam go, gdzie jego miejsce i jak bardzo się myli.
Negatywna? Z tego powodu spóźniłam się na rozmowę o pracę.
Później dowiedziałam się, że mężczyzna jest australijskim przedsiębiorcą i chce wynagrodzić mi moją stratę.

 Jest niewiarygodnie przystojny..... ale jednocześnie straszny z niego dupek - więc odmówiłam.

Jednak jakiś czas później, kłamstwo, które wymyśliłam odwróciło się przeciwko mnie. Nie wiem jak to się stało, ale zaoferowano mi, w ramach promocji jego randkowej strony internetowej, udawanie jego dziewczyny. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że on musiał się na to zgodzić, aby i jego kłamstwo nie wyszło na jaw.

Nie wiedziałam tylko, że przez następne kilka miesięcy, w ramach trasy promocyjnej, będę musiała dzielić z nim autokar. Świadomość tego, że znajduje się w nim tylko jedno łóżko, nie było również idealnym pomysłem. Jednak całe to zamieszanie może pomóc również w mojej karierze, więc dlaczego by nie zaryzykować?

Dla sławy!

Teraz przemierzam kraj, dzieląc jedno łóżko......z facetem, którego nie mogę ścierpieć. Najgorsze jest to, że moje zdradzieckie ciało chciałoby wiedzieć, jakie to uczucie, znaleźć się pod tym wspaniałym Australijczykiem. I z każdą mijającą milą, pożądanie rośnie między nami. Jeżeli nie będę ostrożna, mogę skończyć tak, że w końcu uwierzę, że w życiu, bajki mogą się urzeczywistnić.

wersja oryginalna:


Zane Phillips mistook me for his dog walker. It shouldn't surprise me that the man with a suit more expensive than my rent would assume that I was there to serve him. The positive? I put him in his place. The negative? I missed my job interview because of it. Now I find out he's a rich Australian entrepreneur, and he wants to make up for tanking my interview.

Yes, he's impossibly hot - but he's also an arrogant jackass - so...no thanks.

But after a little white lie I tell spirals out of control, I'm somehow offered the chance to play Zane's girlfriend to help promote his new dating website - and the best part? He can't say no because he'll get caught in his lie, too.

Little did I know this would entail sharing a tour bus with him for the next few months. The fact that the bus has just one bed isn't the most ideal of circumstances, but this spokesperson gig might be the kick in the pants my career needs, so why not take a chance?


Famous last words.

Now I'm crisscrossing the country - and sharing that bed - with the one guy I can't stand. And even worse, my traitorous body is wondering at every turn what it's like to be down under the gorgeous Australian. But as the miles unfurl, so does our passion...and if I'm not careful, I might end up believing that fairy tales really do come true. 


Jeżeli już dzisiaj nie możecie się doczekać 
tej świetnie zapowiadającej się lektury
to już 25 września książka "Faking It" będzie dostępna w formie 
audiobook'a







K. Bromberg została uznana przez New York Times, US Today oraz Wall Street Journal za jedną z najlepiej sprzedających książki autorek gatunku współczesny romans ( znalazła się na ich listach ponad 25 razy). Ma na swoim koncie ponad milion sprzedanych egzemplarzy na całym świecie.
Od 17 lat jest mężatką; matka trójki dzieci i jak sama mówi, pisze książki pomiędzy codziennymi obowiązkami jak szkoła i zajęcia piłki nożnej często z doczepionym laptopem do pleców.😂 Jej ulubione jedzenie to czekolada pizza i kraby
Jej książki są emocjonalną mieszanką słodkich, namiętnych i zaskakujących opowieści. Często inspiracją do ich napisania stają się dla autorki historie z życia wzięte (jeżeli tak się zdarzy sama Kristy wspomina o tym na końcu książki )
Bohaterowie są zazwyczaj bardzo złożonymi osobowościami, którzy są młodzi, silni pod wieloma względami, piękni ale też mają niejednokrotnie burzliwą lub traumatyczną przeszłość.
Zawsze możemy liczyć w jej książkach na przystojnych i dobrze zbudowanych samców alfa, którzy samym
" dirty talk" potrafią zmiękczyć kobiece kolana (i nie tylko).
Ogólnie jest twórczość zaliczyłabym do lekkich, przyjemnych książek dostarczających czytelnikowi wielu emocji, jedne nas bawią inne wzruszają, ale najczęściej czytamy je z przyspieszonym biciem serca.
pod spodem urywek wypowiedzi autorki:
"Uwielbiam zatracać się w świecie, który tworzy się w mojej głowie, a jeszcze bardziej, że mogę ten świat pokazać innym ludziom. W moich książkach jest zawsze ziarenko prawdy i cieszę się, że mogę nimi poruszyć innych..."















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger