lutego 06, 2019

"Król bez skrupułów" autorstwa Meghan March pierwszej części Mount Trilogy


To nie jest debiutancka trylogia Meghan March, jednak to właśnie od Mount Trilogy, zaczęła się moja fascynująca przygoda z twórczością tej bestellerowej autorki. Pierwszy raz, przeczytałam ją rok temu w oryginale i od razu zawładnęła moim sercem.  Cała historia opisana w tej trylogii, jest tak dobrze przemyślana, zakręcona i doskonale poprowadzona, że budzi w czytelniku cały wachlarz emocji. 



Tytuł: Król bez skrupułów #1
oryginalny tytuł: Ruthless King
seria: Mount Trilogy
autor: Meghan March
polska premiera: 12 luty, 2019







Już od pierwszej strony Król bez skrupułów daje nam poczuć mały dreszczyk, który przeszywa od stóp do głów. Spotkanie dwojga głównych bohaterów jest owiane tajemniczością, połączoną z podekscytowaniem i lękiem tego co nadchodzi.

Lachlan Mount jest królem mroku, rządzi światkiem Nowego Orleanu i nie ma osoby, która przeciwstawiłaby się jego woli. To bezwzględny, potężny i władczy mężczyzna, którego sama obecność wzbudza respekt i strach. Czy kryje się w tym antybohaterze choć odrobina dobroci? 

Kiera Kilgore to główna bohaterka tej trylogii. Rudowłosa irlandzka piękność, dziedziczka i właścicielka podupadającej destylarni whiskey Seven Sinners, która zostaje wplątana w zawiłą grę Lachlana i od tego momentu, jej los leży w jego rękach. Jednak Keira to nie naiwna panienka, której można tak łatwo narzucić swoją wolę.

Imponowała mi swoim charakterem, siłą, pomimo sytuacji w jakiej się znalazła. Niejeden nazwał by ją głupią, samobójczynią, narażającą swoje życie, jednak to odważna kobieta znająca swoją wartość. Podobało mi się, jak stawiała czoła bezwzględnemu mężczyźnie, który budził w niej strach i pożądanie jednocześnie.
Chemia między bohaterami była tak intensywna, że same palce od nóg, podkurczały się podczas czytania, a kartki aż parzyły, przy każdej zmianie strony.
Pomimo ciemnego świata szemranych interesów i niebezpieczeństwa, jakie towarzyszy bohaterce książki, autorka Meghan March, budzi w odbiorcy iskierkę ciekawości, chęci wkroczenia w ten świat i podglądnięcia, co tam się kryje.
Meghan March jest królową tworzenia męskich bohaterów, którzy zachodzą czytelnikowi za skórę i sama nie wiesz, czy go kochasz czy nienawidzisz, lub też te dwa uczucia towarzyszą Ci równocześnie. I chociaż będziesz chciała przewidzieć co wydarzy się dalej, nie licz na to! Autorka tak kręci fabułą, że wprawia czytelnika w osłupienie, a zakończenie każdej części to prawdziwy Cliffhanger. Przeczytałam już wiele książek, jednak ta trylogia, jej bohaterowie i cała fabuła pozostaną w czołówce najlepszych moich książek EVER!
Byłam bardzo ciekawa, jak Lachlan Mount będzie brzmiał po polsku i powiem Wam, że byłam pod takim samym wrażeniem jak podczas czytania książki w oryginale. Wspaniale było powrócić do tych bohaterów i przeżyć te emocje jeszcze raz. Z niecierpliwością czekam na Niepokorną Królową.



Dziękuję wydawnictwu Editio za egzemplarz recenzencki.

Kolejność książek w trylogii:

#1 Król bez skrupułów
#2 Niepokorna królowa - przybliżona data premiery kwiecień
#3 Imperium grzechu - w przygotowaniu

Okładka do drugiej części Niepokorna królowa.

Nad kolejnymi częściami serii, mój blog objął patronat medialny.



3 komentarze:

  1. Od lat mam problem z narkotykami. Dopiero w Ośrodku Moje Życie title="ośrodek terapii">www.moje-zycie.eu dowiedziałem się, jak skutecznie odeprzeć swoje demony.

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 yr old Software Consultant Modestia Ashburne, hailing from Brossard enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Metal detecting. Took a trip to Kenya Lake System in the Great Rift Valley and drives a Jaguar C-Type. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger