stycznia 11, 2019

Blog Tour z The Kiss Thief autorstwa L.J. Shen




Wraz z autorką L.J. Shen oraz Candi Kane PR zapraszam Was dzisiaj na Blog Tour z książką The Kiss Thief, która skradła, ściskała i przyspieszała bicie mojego serca. To niepowtarzalna i pełna emocji historia, która zabierze Was w niezapomnianą podróż Frances'ki i Wolfie'go w pogoni za 
ich szczęściem.


Tytuł: The Kiss Thief
autor: L.J. Shen
data premiery zagranicznej: 07.01.2019
ARC kindle edition


Powiadają, że osoba, której chcesz oddać swój pierwszy pocałunek, musi na niego zasłużyć. Mój został skradziony, przez potwora w masce, na balu pod ciemnym niebem Chicago.
Powiadają, że przysięgi małżeńskie są święte i nienaruszalne. Moje zostały złamane zanim wyszliśmy z kościoła.
Powiadają, że Twoje serce powinno bić tylko dla jednego mężczyzny. Moje krwawiące serce, było rozdarte pomiędzy dwóch mężczyzn, którzy walczyli o nie, aż do samego końca.
Powiadają, że wszystkie historie miłosne mają swoje szczęśliwe zakończenie. 
Ja. Francesca Rossi nie mogłam odnaleźć swojego..



GR TBR:


Nie ma nic lepszego, niż początek roku w towarzystwie genialnej książki, a The Kiss Thief autorstwa L.J. Shen, była właśnie tym czego potrzebowałam.
Kiedy po raz pierwszy przeczytałam zarys jej fabuły, od razu wiedziałam, że będzie to coś wyjątkowego, coś czego jeszcze nie czytałam. 
Kiedy w końcu ARCi ukazał się na moim czytniku, szczęśliwa, zatopiłam się w jej fabule. Na początku przypominała mi historię niczym z bajki, jednak im dalej brnęłam w głąb książki, tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że daleko jej do bajki. 
Ta książka była niczym grzmot i błyskawica jednocześnie.


Wyobrażacie sobie, gdyby wszystko na co czekaliście całe swoje życie, w ułamku sekundy obróciło się w popiół?? Okrutny los postanowił zadrwić z życia dziewiętnastoletniej Frances'ki Rossi. Jedynaczka, żyjąca do tej pory pod "ochronnym płaszczem swoich rodziców", której świat wyglądał niczym piękna bajka, od lat marzyła, że pewnego dnia poślubi miłość swojego życia, Angelo Bandini, w którym kochała się od dziecka i któremu była obiecana. Jednak pewnego dnia jej życie pękło niczym bańska mydlana, a jej ręka została oddana potężnemu, dojrzałemu mężczyźnie, który zdawał się nie mieć serca i skradł wszystkie jej marzenia. Musiała pożegnać się z dotychczasowym życiem i zamieszkać z potworem.

Wolfie Keaton.... OMG cóż za arogancki, bezwzględny mężczyzną o zimnym sercu. Zaślepiony przeszłością, zbudował wysoki mur na około swojego serca. Dawno żaden bohater nie wzbudził we mnie tylu sprzecznych emocji. Czułam się, jakbym jeździła na emocjonalnej karuzeli z tym niebezpiecznym i dominującym samcem alfa. Mój rozsądek podpowiadał mi, że być może w głębi serca Wolfie nie by aż taki zły. Miał przecież swoje powody, które kierowały jego postępowaniem, ale moja dusza cierpiała kochając i nienawidząc go jednocześnie za jego okrutne postępowanie. Czasami miewał chwile dobroci, opiekuńczości, a swoją pewnością siebie na krótkie chwile przekonywał mnie do siebie, ale czy w końcu udało mu się dotrzeć do serca Francesci? 
Francesca Rossi była całkowitym jego przeciwieństwem. Słodka, pełna dobra i miłości młoda dziewczyna, ale niech Was nie zmyli jej wiek. Pomimo tego, że spędziła całe swoje dotychczasowe życie w hermetycznym świecie, nie była naiwną osobą. Chociaż jej serce było roztrzaskane na milion kawałków, wiedziała jak postępować z mężczyzną pokroju Wolfie'go i chronić swoją godność.


Chociaż ich związek od początku był pełen bólu i cierpienia, to wyczuwalne było między nimi ogromne napięcie i pożądanie, a chemia która coraz bardziej przyciągała ich do siebie, była tak silna niczym magnes.  
Autorka poprowadziła fabułę w bardzo nieprzewidywalny sposób i ciężko było zgadnąć dokąd zaprowadzi nas ta książka i jaki będzie jej finał. Kręte jej ścieżki wciągały mnie coraz głębiej w świat bohaterów, szarpiąc moimi emocjami niczym flagą na wietrze.
Czytając książkę miałam wrażenie, jakby akcja była osadzona w zamierzchłych czasach, gdzie małżeństwa były aranżowane, a kobieta nie miała swojej niezależności. 
L.J. Shen stworzyła historię, w której oprócz trudnego związku, mamy wiele ciekawych wątków i zwrotów akcji. To naprawdę niesamowita książka, która ma w sobie to wszystko co kocham w romansach i na zawsze pozostanie w czołówce moich ulubionych książek.

Za egzemplarz recenzencki oraz możliwość przeczytania książki, dziękuję autorce L.J. Shen.

Hosted by:


Zapraszam Was na darmowy rozdział książki tutaj




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger