lipca 25, 2018

"Online Love" zapowiedź nowej książki Penelope Ward.



Najnowsza propozycja  
jednotomowej powieści współczesnego romansu  
bestsellerowej autorki Penelope Ward.
Premiera zagraniczna 27 sierpnia 2018



Zapraszam Was na mały teaser'ek

Spotkaliśmy się w bardzo nietypowym miejscu, a zaczęło się to również bardzo niewinnie. W wirtualnym świecie, każdy może nazywać się jak chce, więc ja byłem " ScreenGod", a ona "Montana". Nocne rozmowy z nią okazały się moją ucieczką od rzeczywistości, moim sanktuarium. 
Wkrótce poznałem jej prawdziwe imię, Eden. Od samego początku czułem się dziwnie zdenerwowany, łącząc się z nią online. Szybko stała się moim uzależnieniem. Nie wiedzieliśmy o sobie nic, a ona nalegała, abyśmy zostali anonimowi. Jednak owa anonimowość, nie zdołała powstrzymać chemii,  jaka zaczęła się tworzyć między nami. Otwieraliśmy się przed sobą nawzajem, w sposób w jaki pewnie w innych okolicznościach nie mielibyśmy odwagi. Eden była inteligentną, czarującą kobietą, do tego niebywale piękną - była wszystkim czego pragnąłem w kobietach. Jednak nie mogłem jej mieć.  Musiałem zaakceptować fakt, że sprawy między nami musiały zostać na jej warunkach - do chwili, kiedy jednak znalazłem sposób, aby dotrzeć do niej naprawdę.
Więc zaryzykowałem....
I w tym właśnie momencie zaczęła się nasza.... realna historia miłosna .....

Photo/Cover Details

Cover Designer: Letitia Hasser, RBA designs
Cover Model: Eddy Putter
Cover Photographer: Nicole Langholz





About the Author:
Penelope Ward is a New York Times, USA Today and #1 Wall Street Journal bestselling author of contemporary romance.

She grew up in Boston with five older brothers and spent most of her twenties as a television news anchor. Penelope resides in Rhode Island with her husband, son, and beautiful daughter with autism.


With over one-point-five million books sold, she is a twenty-time New York Times bestseller and the author of over twenty novels.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Bookmarks by Jasmina , Blogger